Kommunikációs coaching

Talán Ön is került már olyan helyzetbe, amikor egy ismerőse, barátja, rokona, vagy akár egy teljesen ismeretlen ember éppen Önhöz fordult valamilyen problémájával, nehézségével. Egyáltalán nem biztos, hogy szakértője a szóban forgó kérdésnek, de valamit reagálnia kellett. Az ehhez hasonló szituációkat segítő helyzeteknek nevezzük. Retorikaiskolánk trénerei között többen is rendelkeznek azzal a képzettséggel és tudással, amivel egyéni és csoportos formában felkészíthetik azokat, akik a segítő helyzetek megoldásában fejlődni szeretnének. Munkatársaink a kommunikáció világán kívül a SE Mentálhigiéné Szakirányú Továbbképzési Szakán és a Magyar Pszichodráma Egyesület képzésein szereztek jártasságot a segítő helyzetek retorikájában. Különösen ajánljuk a képzést mindazoknak, akik emberekkel foglalkoznak: az ügyfélszolgálattól a HR osztályon át a vezető beosztásúaknak.

A következő témák részei a kurzus tematikájának:

  • Erőszakmentes kommunikáció
  • Érzelmek megismerése
  • Empátia
  • Közléssorompók
  • Saját kompetenciahatárok megismerése
  • Nemet mondás
  • Értő figyelem
  • Aktív hallgatás
  • A csend ereje