Illatok retorikája

Speciális képzéseink közül az Illatok retorikája a nonverbális kommunikációnak egy méltánytalanul elfeledett területével foglalkozik: az illatkommunikációval. Ezt hivatott ez a retorikatréningünk pótolni. Ugyanis nemcsak Európában, de világszerte kiesik a kommunikációs tréningek fókuszából ez, az első benyomáskeltés, illetve a meggyőzés szempontjából jelentős terület. Olyannyira az, hogy ami a párválasztásban köztudott tény, mostanra az üzleti tárgyalásokban is bizonyítottá vált: több sikeres üzletet kötnek a megfelelő illatkörnyezetben, mint annak hiányában. Ha érdekli az elmélete a kérdésnek, az alapokat összefoglaltuk az alábbi videóban. És egy tudományos publikációban ugyanennek a bővített verzióját is leírtuk, a Magyaróra című folyóiratban.

 

Hogyan épül fel ez az egyetlen tréningnapból álló képzésünk?

Az alábbi lépéseket követve adunk átfogó képet, gyakorlatban kipróbált, tapasztalati tanulással az illatok retorikájáról.

  1. A nonverbális kommunikáció területei (elmélet és gyakorlat)
  2. A szaglás biológiai alapjai (elmélet)
  3. Az illatok szerepe a meggyőzésben (elmélet)
  4. Az illatmetaforák és a szagokról való beszéd mint a beszédkészítés megújítói: mesterszintű beszédírás és elocutio (gyakorlat)
  5. Parfümtipológia és -történet (elmélet és gyakorlat)
  6. Parfümtanácsadás – felkért parfümőr szakértővel (gyakorlat)

Hogyan tudom megrendelni a tréninget?

Céges ügyfeleink és magánszemélyek is a megrendelési szándékukat az info@retorikaiskola.hu címen tudják jelezni kollégánknak. Megkeresésüket követően 48 órán belül jelentkezünk a képzési lehetőségek paramétereivel.